Ursäkter

Spader hade häromdan ett inlägg om sin Junior som hade många ursäkter för att inte göra läxorna. Tycker Junior är fantastiskt kreativ!
Jag har haft dammsugning hängande över mig hela dan. Dammsugaren är framme och allting, men inget händer (jag har i och för sig redan dammsugit barr till ve och förbannelse - men det var ju bara halva huset). Nu gjorde jag ett sista försök för att få dammfritt:



Satan vad dålig dressyr det är här. Inte ens sockerbitar som lockbete blev den lurad av!




Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av valross

Hihihi...mööööhh, nästan buskisvarning på den ;)

2009-01-19 @ 16:07:29
Morrat av Åsa

Valross: Ja, den var rätt dålig... ;)

2009-01-19 @ 17:28:18

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0