Stående ovationer

Om jag hade varit frisk hade jag stått upp framför tv:n när detta utspelade sig! I första halvlek spelade vi (Sverige) lysande och i andra räddade utan tvekan Hubbe från IFK Skövde segern åt oss (Sverige) i matchen mot Spanien.
UPDATE: Själv gav Hubbe sig bara en fyra (av fem) för sitt spel - snacka om ödmjuk kille, undrar hur det ser ut när han ger sig en femma?

UPDATE: Nähä, då får man inte se honom i Skövde så länge till då. Sportbladet.

För övrigt är jag inte kurant i dag. Tillbringat mesta tiden i sängen eller i soffan framför tv:n och mer eller mindre sovit bort dagen.
Har flyttat datorn till sängen, vilket resulterat i ett nytt utseende här på bloggen - en syssla jag roat mig med under vakna stunder.

Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Andreas Sjöström

Krya på dig (:

2009-01-19 @ 23:26:53
URL: http://finest.se/sjostromer
Morrat av Åsa

Andreas: Tack!

2009-01-20 @ 11:48:55

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0