Nämen, det var alldeles för mycket...



Jösses. Ska jag...?
Tack snälla Zetterkvasten!
Får nog skärpa upp mitt bloggande lite efter den här, min andra, fina utmärkelsen.
Det har på sistone varit smått småtrist och tråkigt här inne, och inte har jag hunnit läsa så många andras bloggar heller.
Varit mycket nu, som det heter, men det är snart "som vanligt" igen, då blir det förhoppningsvis bättre.

Den förra utmärkelsen jag fick slängde jag vidare till alla bloggar jag läser, sen fick var och en gå in och hämta den om man visste att jag läste deras blogg. (Undrar om det inte bara var den girige Valross som öppet var inne och snodde åt sig den då.)
I dag skickar jag vidare utmärkelsen till sex utvalda. Varsågod! Den ska ni ha.

Ilbecka

Jerk

Ninde

Spader

Valross

Karin Långström Vinge

Ilbecka har fantasi, Jerk är 08:a, Ninde är ironisk, Spader spelar, Valross är hysterisk och Karin är klok.
Hyfsad bra mix, va?

(Men samma gäller som vid min förra utmärkelse. Alla bloggar jag läser är egentligen värda utmärkelsen - roffa åt dig den bara!)






Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Jerk

Tack..men "Jerk är 08:a"..vilken motivering..det borde ju vara för mina spirituella och upplyftande inlägg ;)

2009-01-13 @ 22:50:43
URL: http://dalaibk.webblogg.
Morrat av valross

Åååhh...TAAACK. 'Hysterisk' var fint sagt :)



(Nope, fick den av Vilket Dravel faktiskt. Men annars hade jag såklart norpat den. Är jag så transparent? ;)

2009-01-13 @ 23:41:23
URL: http://valross.wordpress.com
Morrat av Spader Madame

Tack snälla DU! Spader är en player ;-))

2009-01-14 @ 07:42:57
URL: http://www.spadermadame.blogspot.com/
Morrat av Ilbecka

man tackar bugar och bockar!

2009-01-14 @ 08:47:00
Morrat av Ninde

Tackar ödmjukast! :)

(Sagt helt utan ironi. För ovanlighetens skull ;)

Morrat av Åsa

Till er alla: Jag hade faktiskt skrivit en lång harang om hur utmärkta era bloggar var, men det blev strul så allt kördes ihop till en enda länk - då orkade jag inte börja om.

Så beskrivningen är kort-versionen!

Orden finess, känsla, upplysning och humor är vad ni ska ta in förstås... ;D

2009-01-16 @ 21:23:01

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0