Helgerna lider

Det lider mot slut med helger, fest och pompa och ståt. Typ.
En ledig dag till i morgon som bryter av vardagen, sen ska batterierna vara laddade.

När 2008 gått hädan och årtalet blivit ett nytt förväntas man göra en pompös betraktelse över året som gått och blotta eventuella önskningar inför 2009.

Jag bryter trenden. Skiter i det. Tycker inte det är så intressant om året är nytt. Lika lite som jag tycker det är intressant att födelseåren ändras. Känner jag att reflektera över året som gått eller göra någon form av avstamp inför något nytt gör jag det när som helst. Inte för att det är nytt år. Sån är jag.

Men jag kan bjuda på lite musik eftersom jag sitter med huvudet nerkört i cd-spelaren och gör nya pass inför vårterminen -  i det avseendet kan jag inte strunta i att det är nytt år, ny termin. Där får jag nog faktiskt lägga manken till och rätta in mig i ledet.

Kan väl inte köra alla pass med bara ett band, men jag har god lust. Håll till godo.




Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Sofie Rundlöf

Passa på och gör ett riktigt hårdrockspass nudå! :) Får du nytt abs-pass också tro? Kanske till och med ett eget, som ingen annan kör? Hoppas det!



Hoppas att du haft det bra under jul och nyår!

2009-01-05 @ 20:04:13
URL: http://sofieskrypin.blogg.se/
Morrat av Åsa

Sofie: Några hårdrockslåtar är det med på spinningpasset i alla fall. Nytt abs-pass, men inget jag gjort själv. Samma som de andra. Men jag funderar på att byta ut några låtar. En del somnar man nämligen till. Det ser ju lite illa ut om instruktören sover, va? ;D



Hoppas vi syns snart!

2009-01-07 @ 15:11:45
Morrat av Åsa

Sofie, jag glömde: Tack, det har varit bra. Hoppas du haft det också!

2009-01-07 @ 15:12:27
Morrat av Sofie Rundlöf

Jag får ta och gå på ditt spinningpass någon dag då :) Mja, det kan ju se lite illa ut om du sover, men förhoppningsvis så somnar väl vi med så ingen av oss märker det ;)

Jag har haft det jättebra jag med, tack!

2009-01-09 @ 12:12:00
URL: http://sofieskrypin.blogg.se/
Morrat av Åsa

Sofie: Ja, nu får du allt dyka upp. Ser dig ju aldrig nu för tiden! ;)

2009-01-10 @ 12:34:19

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0