Petra äger

Läser hos Aftonbladet att Petra Mede sög enligt tidningens läsare.

Har vi sett på samma program undrar jag då?
I min version av melodifestivalen i Göteborg ägde hon programmet.

Bra gjort, Petra! *Står upp och applåderar*. Bry dig inte om några suckers som inte har humor.

Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Marie

Petra var helt ok med tanke på förutsättningarna!! Vilket j-a röstningssystem!!!

2009-02-11 @ 19:57:36
URL: http://sluthandlat.blogg.se/
Morrat av Åsa

Marie: Det var ett himla ringande för dom som nu ringer. Men det var ju inte speciellt svårt att förstå. Att man borde vara Einstein för att fatta tycker jag är en överdrift.



(By the way: G:son är på väg till lördagens omgång såg jag i tidningen i morse...)

2009-02-12 @ 09:42:13

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0