Kolla på denna då...

Efter att ha blivit hånad i söndags på boxningen när jag råkade klaga över min knoge som var helt blå, tänkte jag helt envist strunta i att den värkte som satan när det var dax för boxning i dag. 
För orkar man höra att man bangade för en futtig knoge i tre år framåt? Nä, det gör man inte.

Så här ser knogen ut efteråt. Men jag var där. Jag sågs, jag slogs och segrade.
Känsliga läsare varnas för starka bilder. (Stark bild.)



Jag är stolt över min tapperhet.

Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Spader Madame

Stark bild - stark tjej! Du äger ju!!

2009-02-25 @ 01:12:46
URL: http://www.spadermadame.blogspot.com/
Morrat av Jerk

Nåja, jag tillhör väl dem som anser att det är bättre att ta hand om kroppen och inte ser det heroiska i att gå på träning när man är skadad, men starkt jobbat..jag hade stannat hemma..

2009-02-25 @ 11:07:11
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Morrat av Åsa

Spader: Tackar! Ja, jag håller nog med faktiskt... ;D



Jerk: Du är man, jag är kvinna - så enkelt är det. ;D

2009-02-25 @ 21:36:43

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0