Let's roll

I kväll blir det klotrullning. Efter (!) julbordet på O'Learys. Vet inte om det är optimalt att glida fram på bowlinggolvet med en mage lika tung som klotet.
Tre saker att fokusera på i dagens drabbning: Lagseger, individuell seger och sämsta individuella serien. Och efter att ha pratat med tävlingsledningen (V, aka pyromanen) är det mycket möjligt att jag spelar safe i dag för att slippa få sämsta serien. Det delas inte ut nåt jumbo-pris i form av dumstrut. Nädå. Sämste spelaren får utföra ett uppdrag - och det uppdraget vill man absolut inte göra, tro mig.

Vi får se hur jag lägger upp taktiken. Nu måste jag fortsätta träna fotisättning, glid och armföring.


Håller med, nja, kanske inte alls...

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0