Väx upp!

Var på "bonna-fest" i helgen. Jättetrevligt. Mitt ute på landet i "ingenstans" som jag som stadsbo kan säga. Dansbana och hela rasket.

Men jag ska defintivt aldrig mer dricka whisky. Aldrig mer. Jag lovar, det är helt säkert. Men jag hann ta lite bilder innan jag "däckade"... typ.




Står upp än så länge. Med brorsan och Claes.



Kräftor. Ja, som åts alltså.



Djupa diskussioner...



Live-uppträdande.



Men snälla, Åsa, ta bort den bilden...



Ölburkstorn mitt i folkvimlet...



Och här ser det ut som Gunilla vill att jag ska sluta fota...

Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Jerk

Fest hemma mao? ;)

2009-08-04 @ 08:34:20
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Morrat av Långaskede

NÄE! Tycker absolut inte att du ska avstå whisky framöver! Du var ju helfestlig i lördags! Det är du ju i och för sig jämt, men i lördags var det något alldeles extra! Hittade en oöppnad Famous i barskåpet, som om hon vill är hon hjärligt välkommen ut till oss på landet för avsmakning någon kväll framöver... ;)

2009-08-04 @ 19:57:53
Morrat av Åsa

Jerk: Väx upp du med! ;D



Långaskede: Hehehe! Helfestlig?! Sure! Tack, men det kommer att dröja bra länge innan nån whisky konsumeras här - det är ett som är säkert.

Fylleringde också. När jag kom hem... Yeeah! ;D



2009-08-04 @ 20:41:43

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0