Tog tag i det...

Klart det blev ett nytt spinningpass... På två übereffektiva timmar går det faktiskt, i alla fall om man har på känn att man eventuellt blir nerslagen om man kommer dragandes med ett pass från i våras. 
Lite koncentration var vad som krävdes.
Nån (läs Åsa) kommer att stupa över cykeln i dag, vi pratar nämligen Spinningpass med stort S här.



Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Leffe

Jag dog ju nästan på cykeln ;) så det var ett rejält och bra pass.

Heder och tack till dig...

2009-08-31 @ 23:05:40
Morrat av Åsa

Leffe: Tack, vad glad jag blir! Är rätt nöjd själv faktiskt! :)

Att du nästan dog kanske har nåt med ditt cykel-äventyr i helgen att göra... du kanske var lite sliten? :D

Spinning i kväll? Jag och Hanna går på Hans pass.

2009-09-01 @ 06:52:40
Morrat av Spader Madame

Vet inte om det där är något för mig -verkar farligt jobbigt!

2009-09-01 @ 13:14:18
URL: http://www.spadermadame.blogspot.com
Morrat av M

Nedslagen?? Vadå, du pratar om snälla, timida spinningdeltagare...Hur kan du tro nåt sånt...?!?Ha ha! Men tänk vad bra det kan bli under lite press!

2009-09-01 @ 13:19:01
Morrat av valröss

OK, spinning är inte jag. Men vad betyder de där mönsterboxarna?

2009-09-01 @ 15:40:11
Morrat av Åsa

Spader: Jag hade knappt nån puls alls (korsade fingrar bakom ryggen...). Man kanske inte ska starta med mina pass, man får mjukstarta lite först. ;D



M: Man vet aldrig - ni skull ju kunna få likadana utbrott som mig om det vill sig illa... ;D Tack snälla, det blev väl hyfsat i alla fall tycker jag nog. Syns i morgon.



Valröss: Det var inte i går.

Är lite frestad att ljuga och säga att det är små konstverk inspirerade av musiken. Men det kan oxå va att det förklarar vad jag ska göra under passet... (tror du har frågat det en gång förut kom jag på nu...). ;)



2009-09-01 @ 17:05:46
Morrat av Anonym

Jag är grymt sugen på att prova det nya passet. Kan du köra det på nåt träningsställe i Göteborg kanske?

2009-09-04 @ 14:05:39
Morrat av Åsa

"Anonym" - fast det ska nog stå Henrik - det försvinner ibland det där:

Du får föreslå att jag kommer och gästinstruerar på ditt nya gym förstås! ;)

2009-09-04 @ 14:27:13

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0