Ny vecka i morr'n

Helgen avslutades denna dag med:

Promenad i skogen. (Inte alls vanligt, nä. Tackar sällskapet för sin påstridighet att övertala mig att följa med.)

Shoppingrunda. (Snabbt och lätt brändes två papp på nya träningskläder. Tackar den jag tvingade att följa med för goda smakråd.)

ICA Maxi. (Pisstråkigt. Ingen att tacka. Fick däremot skäll för att jag ställde bilen på en av barnfamiljsplatserna... Igen. Jag ska sluta ställa mig där när dom fixar lite platser för stressade singelpuddingar. Typ.)

Tvättstuga, badrumsstädning, nybädd av säng, diskning och andra hushållsnära tjänster. (Inget tack till nån här heller. Rätt nöjd i alla fall...)

Nytt spinningpass. (Ja, ansats till nytt spinningpass är nog sanningen om man ska va ärlig. Inget nytt pass i dag heller. Kan mycket väl bli mördad i morgon när jag förmodligen kommer att köra ett gammalt. Men jag har ju ingen inspiration för tusan!)

... och i kväll ska helgen avslutas med det allra bästa:

Firande av skifte av hyresgäster! Nyckeln är överlämnad å trevligt sällskap kommer på middag för att dela min eufori. Tyvärr finns ingen champagne hemma - annars hade det verkligen varit på sin plats! Indeed.

(Ska spela av mig lite också. Kan ju spränga högtalarna om jag vill. Ingen som störs just nu! Gött. Michael Jackson ligger i facket...)

Ha en trevlig söndagskväll. Nu är jag off för i dag!


Håller med, nja, kanske inte alls...

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0