Hur trött kan man bli?

Tog precis bort maskeringstejpen på fönstren.




Jodå. All maskeringstejp är borttagen. Råkade bara inte ha satt någon tejp här uppenbarligen. 
Ni ser gränsen för var maskeringstejpen slutar uppe till höger...
Och den stora frågan vi alla frågar oss: -- Hur kunde jag missa att det inte fanns nån maskering när jag målade?
 Och målade två gånger dessutom...

 F-n vad värdelöst. Blir så trött på mig själv...
Hantverkandet kanske inte är min påse.



Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Nollan

Sådär skulle jag kunna göra och bli skitförbannad på mig själv efteråt! Fast det är mer förståelig andra gången, då trodde du säkert färgen var tejp!

2009-08-23 @ 20:35:00
Morrat av Åsa

Nollan: Skitförbannad var ordet! Fortfarande småirriterad...

(Kan till och med va lite förståeligt första gången, för att nu ge mig själv lite förlåtelse, det var ju tejp på andra sidan av glaset - den syntes faktiskt igenom...) ;)

2009-08-23 @ 21:27:21
Morrat av Åsa

Sen vill jag tillägga att det ska stå vänster istället för höger i inlägget när man ska titta efter maskeringsskarven, som nån vänligt påpekade nyss. Orkar inte ändra - men vänster ska det naturligtvis stå!

2009-08-23 @ 21:29:15
Morrat av P

Tant kanske behöver en monokel eller två?

2009-08-24 @ 07:56:05
Morrat av Åsa

P: Eller en "riktig" hantverkare möjligtvis... Men monokel kan funka. :)

2009-08-24 @ 08:14:16
Morrat av Nind

Oj. Stärker min uppfattning att hantverkande helst ska utföras av en personlig handyman. En sån som ser bra ut i Blaklader...;)

2009-08-24 @ 11:17:07
Morrat av Åsa

Ninde: Jodå, vi är väl överens. Speciellt om det som ser bra ut i dom där blåkläderna. Men var är garantin att det är praktexempelaren som kommer. Man tar ju en vild chansning - man kanske önskar man gjorde det själv i alla fall... ;)

2009-08-24 @ 23:02:52
Morrat av Spader Madame

Äh, det där var väl inget... Om Spader hade målat skulle hon ha sagt-"maskeringstejp?" Var är partyt? Som det nagelfreak hon är undrar hon bara nu:aceton?

2009-08-25 @ 06:36:29
URL: http://www.spadermadame.blogspot.com
Morrat av Åsa

Spader: Hahaha. Nej, Spader, inte aceton - rakblad. Skrapa. Evighetsjobb! ;)

2009-08-25 @ 07:06:53

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0