Fredags-stängt

Stängt! Tyvärr.

Jag är på matfestival.

Sorry!

(Kanske har nåt att berätta när jag kommer hem i och för sig... men det blir nog inte förrän rätt sent i så fall. Om fru J följer med har vi nog stängningsrundan i dag förmodligen.)

UPDATE 17.51:
Jodå, fru J, ska med:
-- Jag hinner inte riktigt till sju, kommer något senare. Men det gör väl inget, jag vill ju ändå inte äta och sån skit. Jag vill parta...

Jo då. Stängningen sköter vi garanterat i dag.


Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av M

Ha så kul!!!

2009-08-28 @ 22:48:27
Morrat av Åsa

Tack, M. Det var riktigt, riktigt skoj. Du skulle varit med! :) Det blev ingen rekord-sen kväll heller.. rätt skönt med facit i hand. Fast det klart - nu är klockan snart halv tre... Gäääsp. Kram.

2009-08-29 @ 02:20:19

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0