Allvarligt?

Yoga.

Blev urstressad bara jag skrev ordet.
Men i dag är det dax! Jag och Terriern ska bli lugna, fina och harmoniska...

Yoga.

Puls 220.

UPDATE 21.32: Jag blev verkligen lugn och harmonisk. Fast man är verkligen vig som ett järnspett så det var nog ingen vacker syn.

Harmonin försvann på väg hem. Vid trafikljuset. Står man och väntar på grönt ljus är man allert när det slår om. Man väntar inte en pickosekund innan man kör. Man kör direkt. Står beredd, i dragläge.
Nu gjorde inte bilen framför det.

Puls 220.

Normalläge.



Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Emma

Spikmatta kanske vore nåt för dig, går utmärkt om man är vig som ett järnspett;)

2009-08-25 @ 21:58:52
Morrat av Emma

Spikmatta kanske vore nåt för sig, går utmärk om man är vig som ett järnspett;)

2009-08-25 @ 22:00:09
Morrat av Åsa

Emma: Ja kanske det. Det gäller ju bara att få den där adhd:n, eller vilken bokstavskombo det nu är jag har, att stilla sig så man går och lägger sig på den där mattan... ;)

Funkar det menar du? Allvarligt? (Såg på fb att Ch hade snott mattan för dig en dag - det säger väl en del i o f s...)

2009-08-25 @ 22:04:25
Morrat av Jerk

nå, funkade det?

2009-08-25 @ 22:44:42
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Morrat av Åsa

Jerk: Hmmm... antingen frågar du om spikmattan funkar - eller så har du inte sett den UPDATE jag gjort i inlägget.

Spikmattan vet jag inte om den funkade, inte provat.

Yogan funkade en stund, till trafikljuset. Uppdatera inlägget så ser du nog... ;)

2009-08-25 @ 23:02:09
Morrat av Jerk

Helt rätt..jag såg inte uppdateringen :)

Är det inte tänkt att yoga ska hålla längre än så?

Förresten, ni har alltså trafikljus i Skövde? Spännande.. ;)

2009-08-26 @ 08:29:10
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Morrat av M

Hoppas inte du hämtar inspiration till det nya spinningpasset....

2009-08-26 @ 12:04:26
Morrat av Åsa

Jerk: Man skulle kunna begära att yogan varar lite längre i alla fall... nästa gång (?) kanske?

Jodå, vi har haft trafikljus en korsning några år nu så man har nästan slutat att applådera förtjust när man passerar... ;D



M: Jo, vi ska avsluta både spinning, abs och gympa med solhälsning B under hösten - den är riktigt bra! You like... ;)

2009-08-26 @ 12:19:30
Morrat av Emma

Ja Chris va riktigt skeptisk till spikmattan men efter 10 min snarkade han på den!! Det är ju inte skönt i början men står man bara ut de första min så blir man riktigt avslappnad sen! Såg nån billig variant för typ 300kr nån stans. Tror det va i nåt reklamblad från Rusta lr Netto nu i veckan.. En del säger oxå att den reducerar celuliter oxå, så man kan ge arslet en omgång oxå:P

2009-08-26 @ 17:27:35
Morrat av Åsa

Emma: Japp! Jag ska köpa en. Direkt. Celluliter! Kan man sova på den dygnet runt? ;)

Allvarligt ska jag nog faktiskt fundera på en! Om jag köper en återkommer jag säkert om det här inne. Och jag skyller allt på dig om det inte funkar... ;)

2009-08-26 @ 20:52:44

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0