Sommarkollektionen

Nu är det väldigt nära till en veckas härlig semester med sol och värme. En ynka vecka kvar att härda ut innan jag ska ligga i sanden och vicka mig trött med tårna.

Efter att ett röjande i garderoben och en snabb kalkyl av vad jag ska ta med mig så konstaterar jag att någon större inköpsrunda inte behövs. 

Fast några böcker behövs inhandlas. Hittade inte några olästa läsvärda böcker i bokhyllan. En semester utan att plöja några tegelstenar är inte en semester värd namnet.

Temperatur på resmålet just nu: 28 på dagen, 20 på natten.

Nä, om ni ursäktar ska jag nu ägna mig åt lite glädjefnatt.


Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av P

Jag har säkert några böcker du kan få låna. Lisa Marklunds nya är en tegelsten, jag har inte läst den, men jag lånade ut den till far min som sa att den var bra... Säg till bara.

2009-04-05 @ 10:47:04
Morrat av Spader Madame

Å, det låter underbart... Vilka böcker som är värda att släpa med sig har jag ingen aning om...hinner inte läsa heller längre. Ja ja, kommer väl inte att vara störtförälskad hela livet, det borde rimligen lugna ned sig!



28 grader -nej jag är inte ett dugg avundsjuk, håller fingrarna i kors bakom ryggen! Det är du såå väl värd!

2009-04-05 @ 20:20:35
URL: http://www.spadermadame.blogspot.com/
Morrat av Åsa

P: Tack snälla, fast det är lite dumt att ta med en lånad bok kanske. Den kanske trillar i poolen eller nåt... ;)



Spader: Haha. Du kanske kan klämma in en serietidning nånstans i det där lyckoruset i alla fall...



Skönt att du inte är avundsjuk, sånt ligger inte för mig heller. (Håller också fingrarna i kors) ;D

2009-04-06 @ 06:58:00
Morrat av P

Gör inte så mycket. Jag kan se om jag hittar några pocketar... Vill du det? Du kan få dom på onsdag.

2009-04-06 @ 18:33:32

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0