Spinning suger

Det är så tråkigt. Att gå in i denna mörka spinninggrotta, där det inte behagats sätta upp några spotlights på två månader... Vet inte hur svårt det kan va?! (Jag kan dra kablarna själv om nu, som det sägs, spotlightsen finns tillgängliga.)
Dessutom ser man inte sina medspinnare, om man är där som deltagare. Alla sitter på rad, rakt fram. Och inga speglar. Så inte en enda gång under passet ser man ett enda ansiktsuttryck... Inte instruktörens på grund av mörkret och inte heller medspinnarna.
So boring!!!
Nä, verkligen inte min grej.
Spinning suger verkligen just nu.
Jag har defintivt ingen som helst lust att köra några extra spinningpass. Har ingen lust att gå på några pass heller egentligen. Och har inte lust att köra mina egna spinningpass i kolmörkret. Jag ser inga ansiktsuttryck som instruktör heller, då får jag ingen energi. Då vill jag gå av cykeln efter två minuter. Det ger mig inget. Och med alls säkerhet inte deltagarna heller med den instruktören.
Spinning suger i de nya lokalerna.
Sviskis har speglar och ljus i sin spinninglokal, synd att de inte har nån bra spinning. Men ska man välja mellan pest eller kolera, så väljer jag att ha ansiktsuttryck i min närvaro...
Suck. Får bli Sviskis-spinning ett tag tror jag...




Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Jerk

Jag trivs bäst när folk inte syns, så jag inte stör mig på dem..möjligtvis att jag vill se instruktören om det är Jennie, men jag blundar mig oftast igenom passen..

2008-09-01 @ 23:50:00
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Morrat av Åsa

Jerk: Jo - det är en del som tycker så. Men det blir ju så tråkigt. Blir det inte det?! Jag är lite mer skratt, flabb och psyk-typen. Urtrist att inte ha nån att kämpa mot/med... ;-)

2008-09-02 @ 09:21:50
Morrat av P

Jag går inte på spinning alls...

2008-09-02 @ 11:34:51
Morrat av Jerk

Njae, jag går in i mig själv och tävlar mot mig själv..antar att alla inte har psyke att palla för det ;)

2008-09-02 @ 12:39:52
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Morrat av Sofie Rundlöf

Kan hålla med dig om att det är lite mörkt och att man faktiskt inte ser instruktören så bra, fast jag gillar de nya lokalerna 10 ggr bättre än de förra. Det kändes mäktigt att sitta högst upp i en trappa! Och jag som är en utav dem med sämst kondis "gömmer mig" gärna så att jag bara kan koncentrera mig på mig själv :) Det är kul att kolla på andra ibland, men det är inte kul när andra kan se mig :p

För övrigt så jobbar jag kväll denna vecka så det blir nog inte spinning igen förrän nästa vecka. Men nja.. 60-minuterspassen väntar jag nog med ett tag till i vilket fall :D Ang. absen så tyckte jag att passet verkade lite väl hårt för att vara ihopsatt för att passa alla.. Men man kan ju alltid köra din variant och lägga ner benen ifall det blir för tungt! :)

Hur går det med styrkan då? Kör du på för fullt eller har du redan tröttnat? ;)

2008-09-02 @ 12:50:15
URL: http://sofieskrypin.blogg.se/
Morrat av Åsa

P: Inte nu nä, men du kanske börjar snart ju ;-)



Jerk: Hehe, näpp mitt psyke pallar definitivt inte för att tävla med mig själv... och inte att gå in i mig själv heller. Jag har klent psyke. Är allmänt klen helt enkelt... ;-)



Sofie: Lite mörkt?!? Kolvsvart! Men visst, lokalerna är finare - visst är dom det.

Tssss - vad då min variant?! Jag la bara ner benen för att visa hur man skulle kunna göra om man tyckte det var jobbigt! Så det så ;P

Vad hette det? Styrka... Nja. Har en svacka, men jag är snart på väg tillbaka. ;-)

2008-09-02 @ 18:01:56
Morrat av Leffe

Håller med dig! stämningen i lokalen är en viktig faktor för att spinningen ska vara rolig. visst kan vi fixa belysning själva om det är så?. Det finns ju ett par skickliga elektriker där ibland... ;)

2008-09-02 @ 22:09:51
Morrat av Åsa

Leffe: Aha! Är du elektriker?! Jag är bara farlig brandorsakare... ;-)

Men ett par spotlights kan man ju fixa - korrekt eldragning är ju med all säkerhet redan framdragen. Det är bara själva "mekket" som fattas. ;-)

Jag har en väldigt hög stege att bidra med. Finns det inga spotlights på torsdag kanske vi ska göra en insats?



2008-09-02 @ 22:22:32
Morrat av Varde ljus

Ryck upp dig lite ;)



2008-09-03 @ 09:07:01
Morrat av Sofie Rundlöf

Hehe, det var faktiskt inte så jag menade.. men nu blev det plötsligt lite skoj :p Kunde skrivit på ett annat sätt så det inte blev syftningsfel, men det jag menade var att "din variant" var den där tunga, och om man inte orkade den så kunde man lägga ner benen. Jag är inte såå elak som du tror ;) Och jag tycker för övrigt också att den övningen är sjukt tung så jag vill gärna lägga ner benen ibland :)

Hehe, "svacka" sa du? Är det så man kallar det när man är lat? ;) Men alltså, kör på cablecrossen, då blir det skoj ska du se!!

2008-09-03 @ 12:36:05
URL: http://sofieskrypin.blogg.se/
Morrat av Åsa

Varde ljus: Ja, ja - det kommer kanske! :-)



Sofie: Joho - det var precis så du menade! ;-D

Lat!?!?! Nä nu - jag ska nog visa dig. :-) Cablecrossen... står den i hörnet vid banden?

2008-09-03 @ 16:57:35
Morrat av Leffe

Jag håller stegen om du klättrar (^_^)

2008-09-03 @ 20:41:13
Morrat av Sofie Rundlöf

Hehe, japp där i hörnet ja! På den kan du träna i princip allt. Sketsköj! :)

2008-09-05 @ 17:02:54
URL: http://sofieskrypin.blogg.se/
Morrat av Åsa

Leffe: Missat din kommentar, sorry. Dax för den där stegen snart. Jag klättrar så gärna. Tror inte ens du behöver hålla i den. Det är en "idiot-variant" som man fäller ut... ;-)



Sofie: SketAsköj, heter det! ;-P

2008-09-05 @ 21:49:50
Morrat av Sofie Rundlöf

Ääh, du har ju fel. Scheetsköjj heter det, punkt slut. Och på "sch" ska man ta i ända från tårna! Klämmer nog kanske in ett A ibland av bara farten jag med.. men det är ju inte rätt ;)

2008-09-05 @ 23:44:15
URL: http://sofieskrypin.blogg.se/

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0