Det svänger

Valross ligger helt klart väldigt högt i kurs hos mig just nu... eftersom han droppade två cd:s i min brevlåda i morse!
På exakt samma valutakurs ligger hans dj:ande polare som gjort megamixarna på cd:na. Perfekt spinning-bpm på 128 på den ena och 144 på den andra. Jag riktigt sprudlar av glädje!

Närhelst Valross och dj-polarn besöker Nautilus ska de behandlas som kungar. Basta. (Väntar med spänning att få detta celebra besök, glöm inte att presentera er bara...)

Vill också poängtera att jag från säker källa vet att den här dj:ande killen är ett riktigt kap! Really nice catch. Från Götet. Inte ett enda fel på grabben, faktiskt, bara good stuff.
Ring mig om nån finner detta kap intressant, så förmedlar jag vidare till Valross, som förmedlar vidare till dj... Ja, men vad sjutton, allt är inte lätt här i världen, ibland får man jobba lite...

UPDATE: Citerat Valross: Förresten, han är inte DJ men han har FAST INKOMST, han är SINGEL & köttet är UNGT men fortfarande på ett synnerligen ANSVARSTAGANDE sätt. (sådär, passade att gnida in det lite ifall någon singel har vägarna förbi kommentarerna). Slut citat.

Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Valross

Ah, tjusigt! Så bpm:en var bra alltså...sweet :)



Förresten, han är inte DJ men han har FAST INKOMST, han är SINGEL & köttet är UNGT men fortfarande på ett synnerligen ANSVARSTAGANDE sätt.



(sådär, passade att gnida in det lite ifall någon singel har vägarna förbi kommentarerna)

2008-09-22 @ 22:49:06
URL: http://valross.wordpress.com
Morrat av Åsa

Valross: Skitbra! Tack, tack, tack!

Tja - dj eller inte dj - what´s the big deal?! Nu fick han heta det efter mixarna, det är han väl förunnat...

Men självklart görs en uppdatering - fattas bara! ;-)





2008-09-22 @ 23:02:09

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0