Dagens citat

På Ica Maxi, från mamma med hysterisk 3-åring:
-- Slutar du inte skrika får du hälsa på mamma på psyket!

På morgonens spinning på Nautilus från instruktören:
-- Håll ordentligt i styret så ni inte halkar!

Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Sofie Rundlöf

Vad tyckte du om passet idag då??

2008-09-27 @ 23:45:45
URL: http://sofieskrypin.blogg.se/
Morrat av Åsa

Sofie: J är en väldigt duktig instruktör, pedagogisk och så. På power var hon suverän som instruktör.

Men för mig blev det för präktigt. Alldeles för mycket tjafs innan vi drog igång (vilket medförde att passet drog över tjugo minuter totalt sett...), för mycket vila, way to many vattenpauser och alldeles för lång tid mellan övningarna på powerpasset.

Inget drag och ingen som peppar mig att orka lite, lite till.

Men, som sagt, väldigt duktig och erfaren tjej, och tror det är många som gillar hennes lugna ledarstil.





2008-09-28 @ 10:09:49
Morrat av Sofie Rundlöf

Ja, smaken är ju som baken. Alla kan ju inte gilla alla instruktörer. Men jag ska nog försöka vara med på lördag igen och komma med en annan inställning :)

2008-09-28 @ 13:52:34
URL: http://sofieskrypin.blogg.se/
Morrat av Åsa

Sofie: Japp. Prova igen du... Jag går också fler gånger, även om det inte blir just nu på lördag. Då tror jag förresten det är nån annan som kör. Jag fick ett mail om att hon ville vara ledig på lördag och sökte ersättare. Men vem det blev vet jag inte. Inte jag i alla fall... ;-)

2008-09-28 @ 23:32:51

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0