Robinson

Gääässppp!
Har inte Robinsonprogrammen överlevt sig själva vid det här laget. Orkar folk verkligen engagera sig i utsvultna stollar strandsatta på en öde ö?
TV4 tror tydligen på att dra igång det gamla konceptet igen i alla fall och man kan läsa  Aftonbladet att 1500 pers sökt.

Någon som sett ensam mamma söker och vet vem Rickard som sniffar runt Anette är? För er som vet så befann han sig i alla fall på samma krog som oss i Göteborg i helgen och jag blev stående och pratade med hans kompis.
Kompisen påstod  - jag säger inte att det är sant - att Rickard skulle va med i årets omgång av Robinson. Och även han själv. Påstod han.
Sant eller inte? Nåja. Vi får väl se.
Och att det inte klickade på allvar mellan Rickard och Anette, blev jag också upplyst om. Det kanske inte heller är sant... och skulle det vara sant, var det säkert inte meningen att det skulle sägas högt egentligen. Sånt ska väl va en väl förborgad hemlighet.

Men om det hela stämmer så har jag nu förmedlat lite skvaller från dokusåpans värld. Men jag tar det med en nypa salt, det kanske ni ska göra också...



Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Sofie Rundlöf

Robinson var superbra första säsongen!! Jag satt som klistrad varje vecka! Sen ballade det ur med alla pakter å konstiga regler. Speciellt sista säsongen då Robban var med igen. Så kasst! Fast ändå satt jag och kollade på skiten :p Det ska jag dock inte göra denna gång.

2008-10-07 @ 20:47:35
URL: http://sofieskrypin.blogg.se/
Morrat av Jerk

Jag känner en som är med i "ensam mamma.."..han är från min hemby :)

Om han fortfarande är kvar iofs..jag har bara sett ett halvt avsnitt..

2008-10-07 @ 22:54:56
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Morrat av Åsa

Sofie: Första omgången såg jag aldrig dessvärre... men sett dom andra till och från. Jag tittar förmodligen... ;-)



Jerk: Aha. Är han här i Skövde och date:ar kanske?

2008-10-08 @ 16:43:11
Morrat av Jerk

ingen aning..vet inte ens vem han försöker datea..eller om han är kvar än..

2008-10-08 @ 17:57:49
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0