Ganska fel - men riktigt roligt

Sprang i väg till gymmet för att vara med på spinning.
S hette instruktören, en ny bekantskap.

Kanske inte så bra spinningmusik, men hur kul är det inte när instruktören enbart har valt musik han gillar själv? Helt underbart!
Svensktoppen a la 80-90-tal, Beatles, annat 50-60-tal, Bruce Springsteen och annan skåpmat.

Klockrent!

(S missförstod mig lite när jag innan passet meddelade att jag nog "kör mitt eget race" under passet, så han inte skulle uppfatta det som jag tycker hans pass suger. Uppenbarligen trodde S att jag skulle ta det lite lugnt, förstod jag när han inledde passet med att säga:
-- Alla har rätt att köra sitt eget race, som någon här inne sa till mig, man gör det man mäktar med...
Mäktar med? Snälla du... Jag menade precis tvärtom, jag ville köra skiten ur mig - i dag skulle det göra ont att träna!)

Tack snälla, snälla M för att jag fick ta din spinningplats... Annars hade jag fått vända och åka hem. Skyldig dig en.





Håller med, nja, kanske inte alls...

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0