Noll charm

Snö har för mig noll charm.
Eller så förstår jag inte på mig charmen.
Det kan komma några cm nysnö på eftermiddagen den 23:e december, sen kan den försvinna vid midnatt på julafton.
Då är jag tillfreds med snön.
Nu är jag det inte! Blir näst intill deprimerad...



Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Marie

Hav tröst, du virvlande!!! Regniga dagar skola komma!!! (I alla fall enligt SMHI och regn gillar du ju??!!)

2008-11-24 @ 22:43:00
URL: http://sluthandlat.blogg.se/
Morrat av Anonym

I morgon ska snön försvinna sa tomten med gråt i halsen... ;D

2008-11-25 @ 20:31:02
Morrat av Åsa

Och det var jag som skrev det där om tomten, glömde detaljen med mitt namn...

2008-11-25 @ 20:31:37

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0