Har inte gett upp...




Varför inte?
Men buss... där är en liten, liten hake.
Men kan det inte vara värt bussresan? Kanske. Kanske inte.
Det måste jag bestämma innan jag undersöker om nån vill åka med...

Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Marie

Det är klart att du ska åka! Det är ett klipp! Bara biljetterna kostar 450:-, lägg sen på hotell och buss... Utrusta dig med en mp3 och en god bok så är du snart framme!

2008-11-03 @ 20:27:41
URL: http://sluthandlat.blogg.se/
Morrat av Marie

Det är klart att du ska åka! Det är ett klipp! Bara biljetterna kostar 450:-, lägg sen på hotell och buss... Utrusta dig med en mp3 och en god bok så är du snart framme!

2008-11-03 @ 20:34:29
URL: http://sluthandlat.blogg.se/
Morrat av Åsa

Marie: Ja, visst borde jag åka. Men funderar lite till. Funderar nog förmodligen så länge så biljetterna tar slut, det är ju en klassiker. Men buss... När man inte vet vilka de andra resenärerna är. Hugaligen.

Men jag kan säkert hitta nån trevlig kamrat eller två som vill följa med på resan i o f s...

Tänker vidare. ;)



2008-11-03 @ 21:16:39
Morrat av Valross

Jag vet hur den slutar, har läst boken.

2008-11-04 @ 00:15:48
URL: http://valross.wordpress.com
Morrat av Åsa

Valross: Bygger det på en bok? Trodde det var scenisk dramadokumentär om Judas Priest...

2008-11-04 @ 20:17:19
Morrat av P

Det finns ju tåg. Eller så kan man köra dit på trean... Förresten ska jag slå dig 17 gånger på armarna från Abbe på fredag, så du kan ju vaddera dig om du vill... Sen sa han med ett skratt att jag ju skulle få stryk tillbaka...

2008-11-05 @ 11:33:02
Morrat av Åsa

P: Tåg är 100 gånger bättre än buss.

Tror det är du som behöver vaddera dig, efter omgången du ska få som du ska vidarebefordra till Abbe. Hel-vaddering!

2008-11-05 @ 11:44:14

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0