Äntligen slut på dagen

En hektisk lördag avslutades med besök på en hederlig gammal nummerrevy i sällskap av P och grabben från Köttorp.  Släppte för nån timme sen av P vid centralstationen och gjorde sen ett sista dödsryck av kraftansträngning här hemma innan jag nu föll ihop på stolen här framför datorn.

Morgondagen kan bli intressant. Jag, far och bror ska ut på turné. Som tur är sticker lillbrorsan ut lite i vår lilla skara, han är inte begåvad med riktigt samma heta temperament som jag och far.
Men å andra sidan har brorsan ett vidrigt morgonhumör och vår färd mot Vimmerby startar tidigt. Bra mycket tidigare än tuppen gal. Väl framme i Vimmerby möter, som pricken över i, faster upp.

Som sagt, det ska bli mycket intressant. Inte minst i ett socialpsykologiskt perspektiv.

Det är fars dag i morgon. Glöm inte det!

Nu ska jag läsa mina favoritbloggar, jag har knappt hunnit besöka nån i veckan. Först ska jag dundra in hos Birro. Han hade visst börjat igen hörde jag.


Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Tyskungen

Jag gillar inte heller listor. Det är ju det som är poängen. Och du är välkommen tillbaka. För det gör du väl? Kommer tillbaka va?

;-)



/Klaus

2008-11-08 @ 23:20:20
URL: http://www.tyskungen.se
Morrat av Åsa

Klaus: Självklart. Det var ju det som var grejen med min kommentar... ;)

2008-11-08 @ 23:29:04
Morrat av Linda

Hoppas du hade en bra dag idag. Vi har firat syrran som fyller 25 och så får man inte glömma att det var fars dag så klart.



Önskar dig en fortsatt trevlig söndag nu /Linda

2008-11-09 @ 20:32:26
URL: http://www.blogg.mustica.se
Morrat av Åsa

Linda: Jättebra dag tack. 25-årskalas är inte kattskit, så din var bra också förstås. ;)

2008-11-10 @ 19:14:03

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0