Jag deklarerar

Jag deklarerar - därför är det så tomt här inne.

Var extremt effektiv i går och skulle toppa det hela med att slänga ihop deklarationen.
Suck!
Fortsätter väl i dag.
Vem har hittat på den nya blanketten NE? Vad var det för fel på den gamla?

I´ll be back.
När träning, deklaration och några ärenden är avklarade. Blir väl framåt kvällningen.

Solen skiner i alla fall...


Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av beerbelly

Hoppas det går bra och att du vinner :)
Ha en bättre kväll!

2008-05-04 @ 18:31:02
URL: http://looser-beerbelly.blogspot.com/
Morrat av Åsa

bb: Yes, I won... Eller not.
Jag vann på det sättet att jag klarade deklarationen, men förlorade på 20 papp i restskatt Dumma kapitalist-jag!!!

2008-05-04 @ 21:34:01

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0