Gästinlägg

Har fått ett gästinlägg från Ilbecka, eftersom hon inte ville skriva inlägget själv, fast jag har gjort ett litet, litet ingrepp i texten.
(Ilbecka skriver det som om det är jag som skrivit det hela... Hänger ni med? Känner mig inte helt 100 på att jag själv är med i svängarna...)

"En rolig felhörning
P som är vegetarian men äter både fågel, fisk och mittemellan skulle köpa en korv härom dagen i staden på bästkusten. Hon stegade fram till kvinnan i kiosken och sa:
-- En korv med bröd.
Kvinnan sa:
-- En Marlboro röd.
-- Nej, sa P, en korv med bröd.

Eftersom P är en rökhatare av högsta rang vägrar hon blogga om denna roliga felhörning. Så jag snor historian, med tillåtelse förstås. Själv hade undertecknad köpt både cigaretter och korv för att inte genera kvinnan med den dåliga hörseln."


Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Kvastskatan

Å andra sidan kan jag gå å prata för mej själv hela dagarna.. så det är nog bara en prioriteringsfråga vilken "grönsak" man tycker är den bästa lyssnaren.. *skrattar*

Trevlig helg!

2008-05-16 @ 18:41:21
URL: http://blogg.passagen.se/zetterkvasten/
Morrat av Åsa

K: Prata för sig själv är ett tecken på sundhet! :-)

2008-05-17 @ 08:20:47

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0