Bokrecensioner

Jag brukar läsa bokrecensioner. Och köper därför rätt många böcker.

Katrine Kielos Våldtäkt & romantik får jag nog köpa efter att ha läst recensionen av Malin Ullgren i dn.
Som du kan läsa här.
Uppdaterat: Eller också läser du recensionen i Aftonbladet här.

Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av beerbelly

Jag brukar ha första sorteringen på titlar,, den där låter inte så rolig tyvärr så den blir det inte. Hoppas jag har fel och du får en bra bok!

2008-05-07 @ 23:29:34
URL: http://looser-beerbelly.blogspot.com/
Morrat av Åsa

bb: Nja, detta är väl ingen humor-pergament precis.

Tips: ge boktips på bloggen. Du behöver inte ge nån saftig recension bara lämna titel, kategori och säga bra eller dålig när du läst ut någon. (En femgradig skala kanske du kan sträcka dig till förresten.)
Bra! Då det säger vi det! ;-)
Må gött!

2008-05-07 @ 23:50:46
Morrat av beerbelly

Hehe jag är periodare på böcker. När jag orkar läsa så ska jag försöka :)
God idé.
Tackar. Må gött idag du med!

2008-05-08 @ 09:45:20
URL: http://looser-beerbelly.blogspot.com/
Morrat av malin

Ett sommarboktips: "Honeckers kanderade äpple" av Claudia Rusch. En stark bok om en stark tjej som växer upp på fel sida Berlinmuren. Låter kanske hårt, men hon skriver samtidigt himla kul, och varje kapitel är som en avslutad novell. jag läste den på tåget, men hängmattan hade nog också varit bra... :-)

2008-06-01 @ 16:41:09

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0