Björn



Björn. Vilka ansiktsuttryck! Eller kan de va avsaknaden på såna som är så bra!?

Vi har haft lyckan att ha Björn på jobbet hela veckan. I måndags satt han i växeln. Sen har han skrivit lite spökreportage bland annat.
I dag bjöd han på fika. Färsk och fin vaniljkrans, och hallongrottor. Han är hyvens, Björn.

Nån har sagt till mig att han bara var prao och inte alls var Björn G. Men det tror jag inte alls på. Det är Björn som varit på jobbet hela veckan, jag ser ju att det är han.
Jag är så blyg, så jag vågade varken fota eller be om autograf. Han är lika kuli verkligheten i alla fall! (Tror jag).
Go Björn, go.

(Ja, vad då?! Klart han kallar sig A. Ett alter-ego. Vem orkar med kändisskapets börda på en lokalblaska? Bra  A, he, he - we all know who you are, but we call you A, Björn.)
Bad P fota Björn, aka A, ihop med Robert Wells (the real one), men det har inte gett nåt resultat. Suck.

Nu ska jag se på Magnus Uggla. Blivit tvingad av A och O. Eftersom han är så lik en av våra vänner. Ska utvärdera och komma med ett utlåtande!
Tevlig fredag!

Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Maja.

Hahaha björn är så sjukt grym, han kan konsten att bemästra stone face till max:)

2008-05-16 @ 21:15:02
URL: http://mcaria.blogg.se
Morrat av Åsa

Maja: Yes. Björn is stoneface! ;-)

2008-05-16 @ 21:36:58
Morrat av P

Det minns jag inte. Ursäkta. Måste glömt bort det i samma stund som du sa det, om jag ens hörde det...

2008-05-16 @ 22:21:18
Morrat av Åsa

P: Asch, jag var väl otydlig. :)

2008-05-17 @ 08:12:48

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0