Äntligen

Phu. Landade hemma för tjugo minuter sen.
Man kan spela golf fram till en bra bit efter 22, inga problem alls.

Nu börjar man få golf-looken. En hyfsat brunbränd högerhand tillsammans med en albyl-vit vänsterhand eftersom man bara använder en liten käck handske...

I morgon är det dax att upptäcka världen igen. Tidaholm på förmiddagen och Forsvik på eftermiddagen. Vilka tjänsteresor man får göra... inte illa alls. Har man riktig tur någon gång i framtiden kanske man kommer ända till Grästorp. Eller Gullspång. Men det dröjer väl.

Dagens happy moment var när P dansade balett. Hade inte en aning om att hon sökt till balettakademin, men förstår varför när jag när jag fick se numret hon tänker framföra vid antagningsprovet. En egen koreografi av ett avsnitt ur Döende svanen.
Lägg namnet på minnet. P. 

Läggdax! Pronto!


Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av beerbelly

Hehe jepp det brukar bli snygg bränna. Bättre än helvit gissar jag iofs. Skönt att få åka runt lite. Dagarna går fortare då antar jag.

Ha en bra dag imorgon och sov gott.

2008-05-27 @ 23:35:39
Morrat av Nollan

Ja, det är snyggt med en vit hand och en något mindre vit. Iofs, blir det jag ganska mycket "bonnabränna" generellt vid idoga golfspel (förutsatt att vädret medger bränna över huvudtaget), så det kanske inte spelar så stor roll. Attans vad du får se dig om i världen, själv verkar jag sällan komma längre än till Angered. Men iofs, verkar ju världen också komma till Angerad så det kanske inte är så illa när jag tänker efter. ¨

Ha en bra onsdag!

2008-05-28 @ 00:45:35
Morrat av P

Det där var nog en svår överdrivt. Jag ska söka till elefantakademin i stället, där passar jag bättre. Studsmatta är kul. Jag tror nästan att vi hoppade filidunken. Sen gick jag en lång sväng så i dag tänkte jag vila benen på gräsmattan innan jobbet. Träna får jag göra i morgon.

2008-05-28 @ 09:35:59
Morrat av Åsa

bb: Japp, svisch sa det. Sen var den här dan över och all. Nu ska man bearbeta det man samlat in under dan. Det svischar inte i väg lika fort.

Bra onsdag kväll önskas både dig och mig! ;-)



Nollan: Asch, det var inte så stor sightseeing. En radie på fem respektiv tre mil hemifrån.

Mer spännande i Angered! ;-)

Trevlig fortsättning på det som är kvar av onsdagen!



P: Jaså, missuppfattade jag dina karriärsplaner? Tränar gör jag i morgon också... Ska du ABS:a och spinna med mig? Eller jobbar du kväll kanske...





2008-05-28 @ 16:37:35

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0