Toadörren

Bestämde mig för att göra i ordning min toadörr, som jag snickrat själv. Lite finlir kvar bara.
Den är tvådelad. Som en saloons-dörr ni vet...
Är trött på att folk som besöker mig påpekar att det glipar ett par (tja, 4-5, om man ska vara så nedrans petnoga) cm mellan dörrhalvorna.
- Känns som att pinka med dörrarna på vid gavel, sa P i dag när han var här.
Man kan i alla fall "låsa". Jag har satt dit en hasp. Visserligen lite provisoriskt, men ändå. Som på ett utedass ungefär.

Jag är ledig i morgon så då ska jag utnyttja dagen till detta projekt. Nu behöver skriva en "inköpslista" som jag kan ta med till brädgården i morgon.
Älskar brädgårdar!

Nu ska jag mäta och klura lite.
Ska fota härligheten i morgon.
Jag tycker den är jättesnygg. Det är bara själva funktionen som inte riktigt är 100%-ig än.

Ha en trevlig kväll.

www.vindvirvel.blogg.se


Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av P

Knö daj in fast dörra ä trång... Blir det nån bild nån gång. Jag kan inte hålla mig, hehe.

2008-03-19 @ 15:30:50

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0