Sol ute...

... sol inne och sol i sinne. Eller hur det nu ska låta.
Men visst blir allt lätt när solen skiner. Man blir extremt effektiv. Åtminstone blir jag det.
Jag tvättar med ena handen, klipper bort vissna kvistar i trädgården med andra.
Dammsuger med höger arm, planterar om de nyuppkomna plantorna i större krukor med vänster.
En bra dag.

Småskrattar fortfarande åt Björn Gustavssons glögg-fylla i melodifestivalen i går. Riktigt kul kille. 
Luuk kan jag också med. Hans lite märkliga humor passar mig bra.
Det absolut bästa var dansen med vattenkoreagrofi i pausen. Underbart! Kunde tittat en timme till.
Annars... nja. Så där.  Bengtzing är ingen favorit. Perelli ännu mindre.
Nordman slinker ner utan problem i och för sig. Undrar hur sångaren fått sitt präktiga ärr vid ögat?

Tänk om Christer Sjögren vinner alltihop. Det vore pricken över i. Vilken skräll. Eller?

www.vindvirvel.blogg.se


Håller med, nja, kanske inte alls...

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0