Studion sänder

Vågar knappt tippa fotbollsmatcherna längre. Jag är ju knappt i närheten... Men vem sjutton trodde Tyskland skulle torska? Fler än mig som gick bet där i och för sig.
Hade halva inne på andra matchen i alla fall. Oavgjort får väl i princip betraktas som seger för Österrike.

Men jag fortsätter förnedra mig själv och tippar vidare.

Italien-Rumänien:  2-1
Jag kan inte i min vildaste fantasi tro att Italien kan floppa en gång till. I samma EM. Det vore mycket märkligt.
Jag tror dom visar att dom kan spela fotboll i kväll. Men någon rolig match blir det inte ändå tyvärr.

Holland-Frankrike: 2-1
Om Holland spelar som dom gjorde mot Italien blir det en riktigt bra match. Hoppas Frankrike hittat lite inspiration, den saknades i inledningsmatchen där dom inte precis var planens artister. Rolig fotboll brukar Holland oftast bjuda på. Ett taggat Frankrike ökar chanserna till en höjdarmatch.

PS. För er som sms:ar eller ringer mig och talar om förväntade slutresultat. Lägg gärna upp dom i en kommentar här som några få modiga gör, så blir vi fler som förnedrar oss. Gruppförnedring, typ. ;-) DS.

Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av beerbelly

Svårtippat som vanligt. Jag hoppas på klart bättre spel från italien med. 3-1 i den matchen.



Holland-Frankrike 2-2 holland kommer vara bra men nu kör frankrike med ett bättre lag också gissar jag.

Hoppas du får en bra kväll!

Kram

2008-06-13 @ 16:16:40

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0