Michael Jackson

Ok. Jag säger bara det här en gång:

-- Jag vill inte höra Michael Jackson's Bad 4.000 gånger när jag i morgonbitti sitter och äter frukost. (Överdrift. På två timmar hinner den bara spelas 24 gånger, det räcker!)

Listen:
-- Har du kommit åt repeat-knappen och inte vet hur du ska koppla ur den, säg till mig så ska jag hjälpa dig.
-- Har volymknappen fastnat på max, säg till mig så ska jag hjälpa dig.

Varför?
Förra helgen spelade du ju bra musik! Tycker vi återgår till hårdrockspopen du spelade då. Deal?
Då kan vi ju va sams, när vi nu ändå bor på samma gata.
Vet inte exakt vilket hus du bor i, men hör jag Bad i morgon också kommer jag å det snaraste att veta det och allvarligt överväga en handgranat i ett brevinkast väldigt nära dig...


Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av beerbelly

Måste vara helt lagligt att spränga vemsomhelst som kör bad på repeat..

Lycka till och sovgott!

2008-06-07 @ 22:52:31
Morrat av Åsa

bb: I dag har jag intagit frukosten utan störande Because I'm bad, I'm bad...

Handgranet ligger kvar med sprinten i alltså. ;-)





2008-06-08 @ 08:17:15
Morrat av Valross

Jösses...vem vid sina sunda vätskor vill lyssna på den. Kartlägg! Öfvre Norrmalms rykte står på spel :I

2008-06-08 @ 15:39:54
URL: http://valross.blogg.se/
Morrat av beerbelly

Aha hot räckte den här gången. Kanske varit bra att statuera exempel ändå? :D

2008-06-08 @ 19:58:57
Morrat av Anonym

valross: Tänkte inte på att hela vårt socitetskvarter kan få dåligt rykte vid såna där grova övertramp. Vid nästa spelning ska jag paparazza runt och bildbevisa den blivande rivningskåken där hemskheterna utspelas! ;-)



bb: Hot är bra uppenbarligen, ja!

Nyss blev jag fundersam på om det verkligen är bra att skriva både hot och handgranat på samma samma sida i sin blogg? Nåja - för sent nu. Förmodligen redan registrerad i nåt terroristregister... ;-)

2008-06-08 @ 23:17:18
Morrat av Åsa

He, he - anonym ovan är inte alls anonym. Det är jag naturligtvis! Mitt namn försvann... ;-)

2008-06-08 @ 23:23:09

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0