Jisses

Vilken hetta.
Skönt!
Tänk om det kunde vara så här fram till mitten på september - vore inte det skönt?

Dax för en bira på stan.
Underbart!





Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av beerbelly

Gött med en bira. Det blev allt en ute för mig idag med.

Njut och ha det bra!

Kram

2008-06-01 @ 16:54:26
Morrat av P

Så här varmt ska det inte vara till i september. Då kommer jag att dö.

2008-06-01 @ 18:39:59
Morrat av Åsa

bb: Skönt! Du lär dig. Den satt fint va? Det gjorde min också. Underbart skönt att kunna sitta ute.

Kram och ha en bra söndagkväll, så här dan innan måndag. ;-)



P: Konstigt nog syns inte din kommentar här uppe, men jag fick den skickad på mailen. Svarar ändå, din kommentar kanske poppar upp så småningom.

Nädå, du dör inte alls. Det är bara en månads acklimatisering, sen förstår du tjusningen också. ;-)

2008-06-01 @ 20:41:13

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0