I knew it

Jag visste det!
Skövde piskade skiten ur Norrby med hela 5-1. Hade jag varit och tittat och hejat på Skövde hade det blivit omvända siffror.
5 juli. Nästa match. Be mig hålla mig hemma och hålla på Öster. Sen kan vi fortsätta så när det kör igång efter sommaruppehållet så toppar vi snart tabellen.

Semester! Smaka på ordet. Semester!
Visst ligger det bra i munnen på nåt sätt.
En och en halv vecka. Med start på onsdag.

Förra året hade jag ingen semester. I år har jag en och en halv vecka nu och en vecka i augusti. Härligt!
Men...
Vad vräkte jag ur mig när jag var i Tidaholm sist och jobbade med "min" svets?
-- Ja, ja - krisar det så är jag naturligtvis inte omöjlig. Kan gå in och jobba någon/några dagar.
Hallå pucko-Åsa. Sånt säger man om man har fem veckors semester. Inte när man har totalt två och en halv!

Bara att hålla tummarna att det inte krisar. Ska förresten dit i morgon. Måste på nåt sätt vara smart och styra upp det hela till icke-kris-nivå. Får lägga nån timme på en strategi för det redan i kväll.



Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av beerbelly

Ingen semester är helt klart lite lite.. 2.5v utspritt känns inte som bortskämt direkt heller.

Hoppas strategin håller. Söndra och härska har varit gångbart ett bra tag. Ett tips kanske?

Ha det gött.

Kram

2008-06-23 @ 22:14:31
Morrat av Åsa

bb: Söndra och härska?! Tack. Tips mottaget! Ska se vad jag kan göra av det.

Tack.

Gött till dig oxå.

Kram

2008-06-23 @ 22:52:50

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0