EM-mönster

Sverige.
Holland.
Turkiet.
Ryssland.

Vad har de gemensamt?
1) De har åkt ur.
2) Lag som jag hållit på under detta EM .
(Turkiet visserligen under tvång men ändå. Några fler stackars länder har jag hållit på i gruppspelet, men orkar inte räkna upp alla.)

Jag ser ett mönster.

Så förbundskaptener i Spanien och Tyskland. Vill ni redan innan avspark vara säker på att ta hem bucklan, lämna en kommentar här nere så håller jag på motståndarna. Först till kvarn gäller...

Noterar i anteckningsblocket: Håll aldrig mer på Sverige, Åsa, lova det!

Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av beerbelly

Hehe ibland går det tungt helt enkelt =)

2008-06-27 @ 22:22:13
Morrat av Åsa

Håller inte på Skövde AIK i dagens bortamatch... det är något som är säkert i alla fall.

2008-06-28 @ 17:34:53

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0