Dagens EM-rätt

Österrike-Kroatien slutar 2-2.
Tja. Österrike har väl en del att önska vad gäller spelet. Då kan det bli överraskningar och många mål.

Tyskland-Polen slutar 2-1.
Tyskland är bättre helt enkelt även om dom inte tar en promenadseger i den här matchen.

Klart slut från EM-studion.



Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Jerk

Lessen, men Österrike-Kroatien slutar 0-3 och Tyskland-Polen 3-1

2008-06-08 @ 11:07:07
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Morrat av Valross

Österrike-Kroatien 0-1

Tyskland-Polen 4-0



Frågade f.ö. om det där med bpm & det fanns intresse. Men vilket bpm vill du ha det i?

2008-06-08 @ 15:36:28
Morrat av beerbelly

Skit han inte med innan matchen började.

Får nöja mig med andra matchen idag med. Anar en trend..

Tyskland-Polen 4-1 (mest för att inte ta samma resultat som jerk).

Polen får dessutom en mittback utvisad :)

2008-06-08 @ 20:00:32
Morrat av Åsa

Jerk: Jätteledsen... Hade du spelat många kronor? ;-) Men du skulle också kunna va typen som spelar på 0-0, 1-0, 1-1, 1-2, 2-2, 2-3, 3-3, 3-2, 3-1, 3-0 för att va ganska säker på att få in nåt rätt? ;-)



Valross: High five! Du leder gissa-rätt-ligan! Men Tyskland-Polen 4-0? Hur tänkte du? ;-)



Schysst! That´s my man (eller woman? Vet ju inte vad vederbörande är för något...). Bpm mellan 132--148, tack!



bb: Du får justera startblocken...

4-1??? Men snälla du! ;-)

(Följde inte direkt matchen med koncentration, men ingen mittback utvisad va? :-) )



Till er alla: OK, jag suger på första tippningen, erkänner, medans valross skiner som solen som precis försvann ute!

Men Tyskland-Polen... har inte jag den bästa tippningen där?

Tack! Det tycker jag också!



2008-06-08 @ 23:02:47
Morrat av beerbelly

Bittert!

Dålig dommare som inte tar ut en mittback :)

Ok du var närmast då. Nya tag imorgon och nervositeten för sverige premiären kommer öka. Jag tycker ju sverige varit sunkiga ett tag så det krävs bättring.

Sov gott (hur skulle du kunna göra annat med den tippningen. Jag kommer vrida mig hela natten i skam)

Kram

2008-06-08 @ 23:26:04
Morrat av beerbelly

(Strulade med kommentaren så jag dubbelpostar kanske som salt i såren..)



Bittert!

Dålig dommare som inte tar ut en mittback :)

Ok du var närmast då. Nya tag imorgon och nervositeten för sverige premiären kommer öka. Jag tycker ju sverige varit sunkiga ett tag så det krävs bättring.

Sov gott (hur skulle du kunna göra annat med den tippningen. Jag kommer vrida mig hela natten i skam)

Kram

2008-06-08 @ 23:28:06
Morrat av Jerk

Åsa, Nära räcker inte på fortet...med tanke på att du tippade Österrike-Kroatien oavgjort, så torde jag ha tippat bäst av oss igår iaf ;)

2008-06-09 @ 08:54:18
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Morrat av Åsa

bb: Tror Sverige överraskar i morgon när det väl gäller (eller är det bara en naiv önskan kanske?) ;-). Skippa skamen, nya insatser i dag. Denna härliga måndag! Kram



Jerk: Ja, ja. Snål på erkännande som vanligt... ;-) I kväll får man verkligen gnugga fotbollstinningarna för att tippa rätt. Återkommer.

Får nog till och med titta på It-Holl.

2008-06-09 @ 09:48:47
Morrat av beerbelly

Inget inlägg om matcherna idag..märkligt. Gissar att firandet av segern igår tog för hårt ;)



Tror på:

1-3 rumänien-frankrike

1-1 holland-italien (tråkigt nog. hoppas jag mot all förmodan har fel =))



lycka till

2008-06-09 @ 16:35:54
Morrat av Åsa

bb: Jodå. Jag la in det precis nyss... Lite i senaste laget - erkänner! ;-)



Tråkigt nog - hmmm, du håller på Italien? Eller är det bara tråkigt med oavgjort?



Trevlig fotbollskväll då...





2008-06-09 @ 17:06:59
Morrat av Åsa

bb: Glömde: Känner segervittring vad gäller tippade resultat i dag också... ;-)

2008-06-09 @ 17:14:34

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0