Altansnack

I går var jag trött, för i onsdags kom jag inte i säng förrän klockan fyra. Fyra!

Det går faktiskt att sitta ute på altanen och småprata över ett (några fler kanske) glas vin så länge om man sveper in sig i tillräckligt många filtar! Och det gjorde vi, jag och en vän.

Man är extremt begåvad när man sitter så där och filosoferar. Såväl vardagsproblem som världsproblem förefaller enkla att lösa.

Begåvningen försvinner tyvärr så fort huvudet landat på kudden och sömnen infaller sig. Puts väck.
Jag fick verkligen inte några vardagsproblem lösta i går, inte heller nåt ynka litet världsproblem.

Ny dag i dag, nya möjligheter!



Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Jerk

Du borde se till att gå och lägga dig i tid ;)

(och här öppnar jag för diverse svar som innehåller semester och sovmorgon)..

2008-06-27 @ 13:48:40
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Morrat av Åsa

Ha, ha. Attans... nu har jag kastat lite sten i glashus kom jag på.

Men det är ju som du skriver semester och sovmorgon till skillnad mot dig... ;-)

2008-06-27 @ 14:20:56
Morrat av beerbelly

Låter väldigt skönt med altan, vän och vin.

Lösta problem eller inte.

Hoppas du har en bra fredag och helg.

Kram

2008-06-27 @ 22:26:31
Morrat av Åsa

bb: Det var riktigt skönt också, även om det blev sent. Tack fredagen var bra i alla fall.

Hoppas flytten flyter på, slit inte ut dig!

Kram

2008-06-28 @ 14:45:53

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0