Tack Birgitta...

Birgitta från SJ ringde mig idag angående gruppbeställningen jag berättade om i går.
Ja, hon ringde till och med en fem-sex gånger  - innan hon lyckats få till alltihopa och verkligen övertygat sig om hur, var och när vi skulle åka så inget skulle bli fel.
Jag är SÅ nöjd med SJ:s service.
Och vill jag ha hjälp med hotellbokning är jag SÅ välkommen att höra av mig igen.
Fast där ljög hon nog lite. Dom ser nog helst att jag aldrig någonsin mer hör av mig till SJ kundcenter.

(Jag hade visserligen fått fel pris från första början jämfört med vad det hamnade på i slutändan, men det skilde en 50-lapp per skaft - vem bryr sig? Kan va att nån av de som ska med bryr sig, men då får jag väl pröjsa mellanskillnaden. Eller också kan dom få ringa SJ själva och ta en hjärtlig diskussion...)


Håller med, nja, kanske inte alls...

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0