Suck

Från andra änden av telefontråden (ja, jag har fortfarande trådar i luften utanför mitt hus!):
-- Spelar du tennis eller?
Från min trådände:
-- Nja... spelar och spelar. Kan serva. Jag är bättre på badminton.
-- Badminton?! Skitbra! Det är jag också bättre på. När ska vi ta det?
-- En match menar du då eller?
-- Vad då match?! Klart jag menar match... Eller ska vi spela för det är kul eller... ha, ha, ha.

Här behärskade jag mig faktiskt och insåg klarsynt att jag skulle dö en stensäker badmintondöd mot en som är bollkänslan personifierad oavsett idrott.
Behärskningen varade en nanosekund...

-- Ok. I´m in. När? Du kommer inte att kunna gå på en vecka efter att ha sprungit på knäna efter bollar framme vid nät!

Den sista kommentaren var inte min mest intelligenta. Men nu ligger den redan i luften - svårt att suga tillbaka den...


Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Nollan

Hörru du helvetes-åsa, du inte bara är ett rent helvete du är en riktig tävlingsdjävul också vad det verkar. Kan vara jobbigt ibland, ffa som det brukar gå hand i hand med dålig förlorare. Men jag önskar dig såklart lycka till! Börjat med träningslägret ännu ;)

2008-07-16 @ 23:53:23
Morrat av Åsa

Nollan: Tränar som en idiot... ;-)

Jag vet, jag är inte helt vid mina sunda vätskor vad gäller tävlingar... Terapi kanske? Livet skulle bli lugnare då. Men kanske tråkigare? ;-)

2008-07-17 @ 00:11:32

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0