Morgontrött

Hatar när jag inte kliver upp ur sängen i god tid på morgonen!

Då kan det hända att man tar dränker äpplemoset på flingorna med mald kummin istället för kanel!
Nu äger jag ingen kryddburk med mald kummin längre. Den kastades hårt ner i soppåsen (precis som det hjälpte - nä, ingenting) innan jag muttrandes och svärandes började göra i ordning en ny tallrik flingor.

Kaffet var inte gott heller.

Mutter, mutter, mutter...

Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Jerk

Vilket underbart morgonhumör du verkar ha :)

2008-07-14 @ 13:55:03
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Morrat av beerbelly

Hehehe mornar är farliga på alla sätt.

2008-07-14 @ 13:57:09
Morrat av Åsa

Jerk: Ja jag är en riktigt solstråle på morgonen! Don´t talk to me before nine in the morning - ever! ... :-)



bb: Mornar borde förbjudas! :-)



2008-07-14 @ 14:44:57

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0