Kvart över nio

Vaknade i morse och tittade på klockan.
05.00

Yes! En hel halvtimme kvar att sova innan klockan ringer.

Vaknar igen, något senare.
09.15

09.15!!!!

Jodå - en rejäl grovförsovning alltså, eftersom jag missat den lilla detaljen "ställa klockan". Var på jobbet 10.00.

L undrade om jag inte var lite väl gammal för såna tonårs-försovningar?

Tonårsförsovning? 
Funderar på att komma släntrande klockan elva i morgon... Hur ung är man då?






Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Nollan

Ja det var en rejäl försovning, måste nästan ha fördubblat antalet sovtimmar mot vad som var planerat :) Men visst, om det tolkas som ett teckan på ungdomlighet, så varför inte. Eller om det är så att skönhetssömnen gör att man ser yngre ut! Frågan är hur ung man egentligen vill tas för ;)

Ingen uteservering ikväll, men balkongen fungerar riktigt bra för ljumma sommarkvällar!

Sov gott och så du vaknar utvilad!

2008-07-24 @ 22:21:41
Morrat av Jerk

Vid elva sa du? Tja, då blr du väl i min ålder ungefär ;)

2008-07-24 @ 22:59:27
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Morrat av Åsa

Nollan: Tja... hur ung? Tjugofem så där kanske är lagom? Ett par veckor eller tre? ;-)

Suss gott!



Jerk: Ung tror jag bestämt att jag skrev! Det är man inte när man passerat 30, Jerk! Yngre än mig förvisso, men inte ung. Så ledsen, men verkligheten gör ont, det vet du ju... ;-)







2008-07-24 @ 23:30:19
Morrat av Jerk

Jag skrev aldrig att jag var ung, bara att dina försovningar var i min ålder ;)

2008-07-25 @ 08:28:25
URL: http://dalaibk.webblogg.se/

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0