Chefen tycker jag är ett geni

Chefen på tidningen tycker jag är ett geni!
Visst, jag la kanske själv ordet geni i munnen på honom...
Men han var benägen att hålla med. Han är en hyvens prick.

Varför jag blev geniförklarad?
Jag skapade en mapp i mail-korgen där han kunde förvara de gamla, men ännu-inte-riktigt färdiga-för-papperskorgen-mailen.

Nä, nä, nä - jag kommer inte att berätta att en sämre dresserad chimpans kan sånt med bakbundna händer.
(Förresten ligger väl den kunskapen inbakad i den genetiska koden nu för tiden?)

Chefen ska få leva kvar i sin tro om sin medarbetare. Länge förhoppningsvis...

Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Nollan

Det sägs väl att det enkla är det geniala, så visst är du ett geni :)

Ha en bra kväll!

2008-07-17 @ 21:39:49
Morrat av Åsa

Nollan: Tack. Nu är det du och chefen som tycker jag är ett geni...

Bra kväll till dig också!

2008-07-17 @ 22:41:26

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0