Nedrans teknik

Nu har jag suttit trekvart, minst, och försökt skicka en sketen word-fil via mail. Bara för att den är lite stor (12 Mb) funkar det inte.
Ja, ja - jag glömde dra ner storleken på några av bilderna innan jag presterade slutresultatet. Och nej, jag hinner inte ta ur dom ur word-dokumentet och göra om dom, nä - det är nämligen inte riktigt så enkelt utan att gå in på några detaljer. 
Jag löste det till slut med nån komprimerings-knapp som jag hittade. 
Jag, som vet vad bilderna föreställer, kan se vad bilderna visar. Hoppas de polska mottagarna också har bra fantasi!

Bläh. Jag som skulle skrivit nåt roligt i dag. Det blev inte så.
Sorry.


Håller med, nja, kanske inte alls...

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0