Vad enkelt det vore

Visst vore det coolt om alla tyckte likadant som jag?
Allt skulle bli så himla enkelt med en gång.






Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av P

Jag vet en last du har som jag inte sympatiserar med det minsta, så nej, det vore inte bra om alla tyckte som du...

2008-12-08 @ 23:23:33
Morrat av Ninde

Exakt min mening! ;)





Tänk vad vi skulle spara. Inga partier. Bara en politisk ritning. Framåt..)

Morrat av Åsa

P: Ja, men förutom den då. Då vore det ju hyfsat om alla tänke som mig. Eller hur?



Ninde: Bra! Så ska det låta. Visste att det fanns flera än mig.

Lustigt att du säger det där med framåt, det var faktiskt en bakåtsträvare inlägget egentligen var riktat mot! Framåt för bövelen!

2008-12-10 @ 23:02:15

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0