Wisst

Wissman klar för OS-final!
Det trodde jag faktiskt inte. Han kanske inte har någon direkt medaljchans - men riktigt kul att han är i final.
Aftonbladet

Trodde inte heller att jag gillade Erik Hörstadius - men där hade jag defintivt fel. Han är underbar i Olssons studio. Som jag ska titta på nu!

Man tror så mycket...




Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Nollan

Wissman var dagens positiva - eller nästan detta OS positiva om man ser till svenska insatser. Men imorgon springe Usain Bold 200m ska bli intressant, trots att han inte är svensk ;)

2008-08-19 @ 22:47:55
Morrat av Åsa

Nollan: INGET kan få mig att missa Usain i morgon. Svensk?! Bah - han kan va ett ufo, det spelar ingen roll ;-)

Tyvärr (?!) ska jag utöva sociala aktiviteter i morgon, ända till sena kvällen, men Usain ska jag minsann pressa in! ;-)

2008-08-19 @ 23:10:28
Morrat av Leffe

Det finns några små medalj chanser var på detta OS, Wissman är en som kan greja detta. tror han fixar det..

2008-08-19 @ 23:19:44
Morrat av Åsa

Leffe: Tror du det?! Tja, kanske. Men jag tror inte Wissman "fifflar" och då tror inte jag man tar nån medalj på OS i nån löpgren. Om du förstår hur jag menar även om jag inte talar klarspråk. :-)

2008-08-19 @ 23:23:36
Morrat av Leffe

Ja förstår. men jag tror att de som "fifflar" är några få och får det allt svårare att klara sig igenom testerna. hoppas jag!! men det blir brons i morgon för Wissman, sätter en slant på det. ;)

2008-08-20 @ 22:48:06
Morrat av Åsa

Leffe: Förhoppningsvis hjälper kontrollerna, men fusket ligger nog före tyvärr... Men man kan inte haka upp sig på det heller, utan tro att det är fair play.

Har du rätt blir jag glad - Wissman har man ju följt sen han sprang i blöjor på löparbanorna... ;-)



2008-08-21 @ 08:43:44
Morrat av Åsa

Leffe: Nu ska vi se - åtta blev han visst. Eller sist om man vill uttrycka sig något spetsigare. ;-)

2008-08-21 @ 22:54:30

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0