Ett svårt val

Nu är frågan om jag ska:
Åka och träna
eller
Se Persson bolltrolla i pingis och Oscarsson paddla hem guld...

(Missar Klüft i eftermiddag...)

Svårt. Verkligen svårt.


Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Sanna

Hoppas du får en fin dag :)

2008-08-22 @ 08:21:15
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Morrat av Jerk

jo, verkligen svårt..träna kan du göra vilken dag som helst, Persson lär väl inte spela pingis mer än 10 år till..

2008-08-22 @ 08:45:13
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Morrat av Åsa

Sanna: Sure! De samma.



Jerk: Kom på det där själv... Man kanske bara får uppleva två OS till med Persson. ;-)

Grabben är fenomenal. Fast pingis är påfrestande. Vågade inte titta på matchbollen och dessutom tyckte jag synd om motståndaren...

Nu önskar jag semifinalen går vid 5-tiden i morgon bitti... så jag hinner se den innan jag lämnar tv:n.

2008-08-22 @ 10:36:40
Morrat av Jerk

Tyckte du synd om motståndaren? Har du gått och blivit blödig på äldre dar? ;)

Det hördes en hel del JAAA i kontorslandskapet när han vann..mycket streaming hör uppe :)

2008-08-22 @ 10:51:02
URL: http://dalaibk.webblogg.se/
Morrat av Åsa

Jerk: Pinsamt, jag vet.

Fråga inte hur synd jag tyckte om kroat-kinesen som var 164 cm lång och fick storstryk jätte-kinesen i kvartsfinalen efter! ;-)



2008-08-22 @ 11:00:46
Morrat av Åsa

Och nu ska jag spela golf och tycka synd om mina motståndare! ;-)

2008-08-22 @ 11:01:46
Morrat av Ninde

Jag hade nog åkt och tränat. Och sen ångrat mig att jag missade när det gick bra för honom..

Morrat av Åsa

Ninde: Tack och lov gick det ju bra för Jörgen åtminstone! Och tack och lov ställde jag inte in golfrundan p g a Klüft... ;-)



2008-08-22 @ 18:39:22

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0