Naken måne

För att tillmötesgå läsarnas önskan kommer här en naken måne

447475-44

En bild jag inte hunnit jobba på utan bara slängde in. Nu är väl Jerk nöjd hoppas jag. Det var lite i kallaste laget när jag dansade till den nakna månen i dag, temperaturen behöver gå upp lite för att njuta fullt ut av dansen.





Fest i morgon.
Och förfest. För oss som lagt ihop till vår lilla presenten. Presenten som jag ska berätta om när morgondagen är över. Finns risk för att födelsedagsbarnet kan gå in här och kolla därför kan jag inte ösa ur mig synpunkterna på överraskningen så här i förväg.

Pratade med A förut som meddelade att det inte var alltför många som skulle spela golf i morgon, utan vi andra, pöbeln, träffas hos "Fisken" innan.
Bra! Ur det perspektivet att Fisken bara bor ett stenkast bort.
Där tar allt bra slut.

Känner inte Fisken egentligen. Bara träffat honom i bekantskapskretsens periferi.
Min omedelbara instinkt, när A sa att vi skulle dit, var att jag förmodligen får stå i farstun.

De gånger Fisken och jag har träffats har jag av någon anledning (vet anledningen men orkar inte gå in på den just nu) blivit så till den milda grad irriterad på människan så jag har varit riktigt otrevlig.
Han är säkert en toppentrevlig kille, men jag går igång när jag träffar honom för han har bara ett samtalsämne på sin agenda när han pratar med mig. Som sagt, har inte lust att dra anledningen just nu, men den är riktigt trivial och inte alls uppseendeväckande på nåt sätt.

Nåväl. Vi får se hur det går. Vi ska ju inte vara där en evighet innan festen börjar. En timme eller två klarar jag av att stå i farstun och vänta. Om jag inte lyckas charma mig in i Fiskens residens trots allt. Ibland kan jag faktiskt vara ett riktigt charmtroll... tror jag i alla fall.

Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Jerk

haha, var väl iofs inte riktigt så jag tänkte, men fin naken måne ändå ;)

2008-04-18 @ 23:42:54
URL: http://dalaibk.webblogg.se

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0