Fattar inte grejen riktigt...

Kicki Norman i Metro skriver om Blondinbella i dag.
Det har ju fler gjort. Indeed.
Jag vill absolut inte påstå att Kickis artikel handlar om avundsjuka. Jag förstår vart hon vill komma med sitt resonemang.
Men varför ska Kicki, liksom många andra, köra en grej på Blondinbella för att framhäva sig själv. Det är det jag inte förstår.

I samma artikel säger hon att Gynning är charmig? Och tycker Carolina är karriärsmart.
Vad är då inte Blondinbella? Då bleknar ju Gynning och långt flera i avseendet att vara karriärsmart.

Har lovat mig själv att inte klicka in på Blondinbellas blogg, för jag tycker inte om grejen hon gör. Så jag kan inte säga nånting om innehållet på hennes blogg.
Men vad jag förstått så är det ganska många andra som uppskattar hennes blogg och hon tjänar pengar på det hela.
Fine.
Smart.

Att samhället ser ut som det gör med den fixeringen som finns avseende mode, utseende och så vidare beror ju inte på Blondinbellas blogg. Hennes blogg är ju ett uttryck för samhället.

Vad jag inte förstår är hur man kan hylla Gynning samtidigt som man dissar Blondinbella?


Håller med, nja, kanske inte alls...

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0