1-1

Blev resultatet i en lite tråkig match mellan Skövde AIK och Frölunda. 
Det mest spännande som hände under första halvlek var när jag skulle ta upp plånboken ur väskan. Den låg underst i kofferten jag hade med mig. Drar upp halsduken med påföljden att massor av biljetter, kvitton och annat bra att ha spreds med vinden över planen. Då förstår ni matchstatusen. Sorry AIK.
Frölunda ledde med 1-0 vid halvlek halvtid.

image56



















Andra halvlek blev bättre, men började lite halvtaskigt med att  göteborgarna slog ner en av de våra och här bärs han in i ambulansen.
Eller också vred Eckerman till knät - det kan ha varit så vid närmare eftertanke...

Ett självmål kvitterade för Skövde. Mårten la en frispark mot Frölundamålet och fick hjälp av en frölundait att placera den i nät.
Tack Frölunda.

image57

5:an - Johan. Bäst på plan, tycker jag. Slet som en iller och sprang på allt som rörde sig.

TÄVLING
Whose butt?

image58

Denna logga fastnade på bild när spelarna värmde upp innan match. På vem sitter SLA-loggan som en smäck?
100 spänn till en som lämnar en kommentar nedan med rätt spelarnamn. I kommentaren lämnar du din mailadress eller på annat sätt bekräftar vem du är (lottning sker om flera lämnar rätt svar). Sista tävlingsdag är 1 maj, innan matchstart för SAIK-IFK Göteborg. Uppdatering: Matchstart 19.00.


Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Anonym

Hur ska man kunna veta det? Jag kan inte ens namnen på dom som spelar... Hårfärg?

2008-04-27 @ 21:38:59
Morrat av Åsa

Hårfärg?! Den går jag inte på! Dra till med ett namn i högen.
www.skovdeaik.se och välj ett. Det är väl 27 att välja på cirka.
100 spänn är inte kattskit. :-)

2008-04-27 @ 21:50:37
Morrat av beerbelly

Hehe roligt hade du ändå :)

2008-04-27 @ 21:59:40
URL: http://looser-beerbelly.blogspot.com/
Morrat av Åsa

Bb: Yes indeed! :-)

2008-04-27 @ 22:07:18
Morrat av Jerk

"Frölunda ledde med 1-0 vid halvlek"..det heter halvtid..halvtid..*muttermutter*

För övrig gissar jag på Gustav Karlsson.. :)

2008-04-27 @ 23:01:55
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Morrat av Åsa

J: Nämen... Ska vi ha det så? Visst, fine! Självklart heter det halvtid, *ler stelt* och *gnisslar tänder*. Ändrat till halvtid så jag slipper muttret. :-D
Gustav är registrerat på dig i tävlingen. (Den enda gissningen än så länge...)

2008-04-27 @ 23:22:09
Morrat av Jerk

tack, tack..muttret är borta :)

2008-04-27 @ 23:56:02
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Morrat av Mandiz

Robert Eckerman?

2008-05-01 @ 12:24:45
URL: http://mandizblogg.blogg.se

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0