Är det såna där roliga?

Men allvarligt talat... Vart har mina gröna fingrar tagit vägen?
För den här krukväxten råder vare sig brist på vatten eller mörker i alla fall. Hoppas dom är lagliga åtminstone.



Skrev till "krukväxter" på att-göra-listan!


Håller med, nja, kanske inte alls...
Morrat av Ninde

Äh, svampodling räknas som extragröna fingrar säger vi. Om de är lagliga? Tja..du kan ju alltid prova att annonsera ut dem på nån suspekt sajt. Vill nån köpa är de antagligen inte det..;)

Morrat av Åsa

Ninde: Undrar vad de där roliga svamparna inbringar per kilo? Jag kanske kan bli rik om jag bara har rätt sort i krukan! ;-)

2008-09-12 @ 19:58:37
URL: http://vindvirvel.blogg.se/
Morrat av Nollan

Du får väl testa och se om du får roligt :) Men det är klart, hade de varit roliga hade alla gånger någon som letar efter sådana redan hittat till din blogg och bett att få köpa!

2008-09-14 @ 19:44:27
Morrat av Åsa

Nollan: Nu skulle jag behövt lite roligt, men jag vågar inte. De kan ju vara giftiga istället... ;-)

2008-09-15 @ 21:39:33

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0