Många nyårslöften kan konstateras efter den här dagen

Fullständigt kaos på jobbet idag. Människor all over the place. Märk väl att detta ändå var dagtid. Great! Nu går man på knäna januari ut.
 
Nu ska jag åka tillbaka och självträna. Tyvärr missar jag cirkelpasset med Terriern, men jag hade faktiskt lite kvar att greja med (av det där "efter-julhelgerna-köret" ni vet) så jag orkade inte stressa för att hinna. Nu hinner jag med en timmes hushållsnära tjänster åt mig själv innan det är dags att dressa upp för spinning med Alma. Och med Hans. Sen toppar vi väl med Johannas power. Nu ska man dra upp sig ur det totala jul- och nyårsförfallet (där känns det som jag resonerar exakt som dom där människorna som var all over the place som jag nämnde förut, va?).
 
 
 

Håller med, nja, kanske inte alls...

Shoot!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0